Helsingborg

hej hej , har inte blivit så mycket bloggande tims internet har varit lite konstigt, så har inte blivit nått. men nu sitter jag på bussen hem från helsingborg, det är tråkigt att åka vill verkligen inte men måste. ja nu ska jag iaf berätta om min helsingborgresa.
Torsdag: åkte till helsingborg och var hemma hos tim en stund sen så var vi med massor kompisar bara och tog det lungt vart en tidig kväll.
Fredag: var ensam hemma hos tim till typ 2 för då kom majk och fagge och hållde mig sälskap och då åkte vi upp och käkade på BK , skit gott. sen kom tim och vi var bara ute och tog det lungt som vanligt.
Lördag: fyfan vilken dag, aa vi gick upp tidig för vi skulle på moppe träff så vi åkte först till martin och hämtade upp han och fagge sen åkte vi mot rydebäck för att möta upp robin. Men så hade jág och tim bestämt med rovin att träffa han på en parkering vi brukar hänga på men det visste inte martin, så martin körde på höger sida och tim på vänster sida och martin trodde vi skulle svänga så han svängde och tim fattade inget och började brommsa vi kanske var 5 meter i från och började bromsa ner från 70 km/h så det slutade med att jag gjorde en volt i luften och landade på ryggen så har skit ont kan knappt gå fan. tim landade på sidan och skrapade upp höfften och hela armbågen(bild kommer) och moppen voltade över tim, men som tur fick han den inte på sig,Martin och Fagge klarade sig med bara några rivsår, så nu vet alla att ta det hjävligt lungt i trafiken vad som helst kan gå fel. aa sen åkte vi till råå och mötte upp majk sen vart det lagret och möta upp hampus och nån mer, sen åkte vi nån stans och mötte upp en till, sen bärde det av mot väla, var inte så mycket när vi kom men det var mer, folk var jätte duktiga på att stunta och det var mycket race, en kille var sjuk han hade en crossmoppe och stod på den där man sitter och hade inga händer eller nått och den åkte samtidigt fyfan asså hur vägar man nått sånt, men det var ganska kul förutom att hade onte i ryggen som inihelvete har jag fortfarande, när jag sitter eler står så krampar muskeln till typ , men fick bara ett litet riv sår typ på ryggen, men det går över hoppas jag , sen på kvällen var vi med patte,majk,fagge,martin,hampus och kabbe och bara snackade och chillade sen var det hem och kollade på film sen sova. idag då har inte gjort nått kollat på film och bara tagit det lungt och som sagt nu sitter jag på bussen hem, ska bli lite skönt att komma hem men saknar mitt helsingborg. vart även ett väldigt långt inlägg men sånt händer , nej nu ska jag se på tv ha det bra

love

Kommentarer
Postat av: johanna åkerblom

haha ditt helsingborg?:p

MITT helsingborg

2009-09-21 @ 17:37:43
URL: http://jjohannaakerblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0