It's raining men

Tjaa, nu sitter jag och kollar på tv brevid min mamma, har inte gjort ett skit ikväll planerat lite inför lördagen, tror det kommer bli bra. tycker det är världens tråkigaste väder. hatar det, men tror jag ska lägga mig och kolla på mannen under trappan missade förra avsnittet, men bloggen hänger ju såklart med. hahah såg just den nya ica reklamen där alla står och kollar på en tjejs bröst haha skit kul. hoppas på att tim ska komma hem snart så jag kan ligga hela kvällen och prata med han om massor grejor. Måste även köpa en present nån dag till tim för han fyller ju faktiskt 16. jag ska även göra en kopp varm oboy idag inte te är så sugen på oboy. och det är så mysigt nu när kylan kommer, blir nog vinterjacka i morgon. nej nu blir det mannen under trappan. KÄRLEK

P.s slänger in 2 bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0