Klockan tickar

hejhej, nej nu måste jag lägga mig i sängen om jag inte vill ha stora påsar på skolfotot i morgon jag är verkligen sjukt trött men kan inte sova, har pratat med tim ikväll med och snackat om lite personliga saker, men slutade ganska bra haha, ni får tolka det som ni vill. aa skriver nog i morgon innan jag går till skolan om ni har tur. haha.längtar tills den här helgen eftersom det blir tjejparty at my place, hoppas det kommer bli kul, sen helgen efter det blir det att älskling kommer hit, saknar han massor, hoppas även han tar ledigt trosdag och fredag så han kan komma tidigare så vi får mer tid tsm, sen är det inte många veckor kvar tills höstlovet å får vi vara tsm hela lovet.försig om det vissar sig att mina kusiner kommer då vet jag fan vad jag gör ,saknar mina kusiner men har bestämt med tim att ajg ska vara där hela lovet, aja får se det beror på när mosters kompisar får barn. det var ett ganska långt inlägg visst, men nu är det säng time. sov gott alla läsare. KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0