Lördag morgon

hej hej , eller det är inte direkt morgon nu men det har varit. haha. idag väkte mamma mig vid kavrt i 11 och jag började göra mig iordning och sen bar det av till skopunkten, vart ett par uggs och sen vart det ett par stövlar. sen åkte vi till willys och handlade mat, massor gott. älskar mat asså. haha. vid 6 blir det bio med mamma och micke och se flickan som lekte med elden ska bli kul och se den faktiskt för mån som hatar kvinnor är ju så bra. sen blir det fest ikväll, men har tyvärr inte så mycket att dricka men det gör inget för mig för det är ju andys födelsedagsfest så han ska ju ha så kul som möjligt. snart ska jag äta lövbiff med pommes och biane sås (stavning) ni fattar vad jag menar fett gott, sen har ajg massor godis tills bion, en chips påse en cola en japp och massor smågodis. jag vet att jag är tjock. ne nu ska jag ta lite godis sen blir det att göra sig iordning, KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0