Lördag/söndag

igår kväll skulle vi på lokalfest vid rese men den vart ju inställd fyfan vad arg jag vart, men först var jag ju på bio ingen bra film alls, hoppas 3:an är bättre. men efter bion som sagt gick vi ju till rese men snabba som vi var hittade vi en ny fest hos lilla tina så drog dit, var ju inte skit roligt men ändå okej, drog in till stan sen och käkade kebabbaren sen drog towe och jag hem och sov, skönt skönt. men idag har det inte varit min dag har ont i hela kroppen verkligen så vakande vid typ 1 kanske men sommnade om vid typ 4 eller nått sen har jag sovit till kl 7 så det är därför det inte har blibit nått inlägg. nu sitter jag och pratar med älkling i telefon och diskuterar helgen och veckan som varit och kommer. aja får se om jag ska till skolan i mrogn pågrund av min lilla förkylning som kom över en natt, aja god natt. KÄRLEK



biffen själv;) grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0