Måndag

hallå. idag är det en precis vanlig måndag, morgonen började väldigt segt gick upp 10 i 8 och gjorde mig i ordnig för skolan. Mötte upp johanna så hade vi sällskap till skolan, var ganska skönt att slippa gå själv, gick och pratade om hur mycket pengar komunen slösar på att bygga om allt i linköping, t.ex ågatan ska dom ju bygga upp nu och jag tycker det är så onödigt för den är redan bra. men nog snackat om det, i skolan gick et bra hade först svenska sen hade jag elevråd sen vart det lite mer svenska sen var det lunch,det var fisk och potatis det var ganska gott sen hade jag datakunskap och jag orkade verkligen inte så ronja skickade allt till mig tack så mycket ronja, sen fick vi sluta lite tidigare så det var skönt, men fick sita kvar ändå för att vänta på att hämta ut mitt paserkort men nu har jag äntligen fått det sen toh jag och kim sällskap till station sen gick jag hem och har precis ätit. har haft ont i ryggen hela dagen har det fortfarande,det är så himmla jobbigt men det finns inget jag kan göra åt det och älskling har så dåligt samvete för att vi krockade men hoppas att han förstår att det inte är hans fel. måste även plugga lite eftersom jag inte var i skolan i trosdas och fredas, så ska plugga igen lite, ne nu ska jag kolla lite på tv sen blir det plugg, take it esay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0