Måndag kväll!

Hallu! ikväll har sandra och wiliam vart här och wiliam gick in i mitt rum och sa att han skulle så på film och ville vara helt själv så jag fick inte vara i mitt rum, haha han är lite rolig.men men satt och läste lite istället så det var inte så farligt, måste även säga grattis till sandra som är gravid, så ett stort jävla grattis.nu sitter jag och kollar på färjan 3 sen blir det nog att läsa min spännande bok sen blir det att nanna kudde. nej nu ska jag ta nått lite smått att äta sen blir det sova. Ber så hemskt mycket om ursäkt till min pojkvän som har skadat armen ganska rejält i krocken och det var mitt fel allt ihop ber så mycket om ursäkt till han, älskar dig tim<3 ni får ta det lungt alla läsare och sova gott. bye PååP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0