Måndag morgon

hej, idag vart det ingen skola för jag mår inte så bra tyvärr. idag blir det bara att vara hemma ska även en snabbis till bibloteket och hämta 2 böker jag har väntat på. ska även plugga lite idag med för jag ligger lite efter känner jag. nu kolla jag på one tree hill, var så länge sen jag såg det. Grattis till andreas idag med som fyller 16. och på onsdag fyller tim 16 år, så grattis till älskling, fick reda på att mormor och morfar ska komma upp ,inte världens roligaste direkt. haha, sen ska även min morbror, min ingifta moster och mina kusiner komma upp med saknar mina kusiner massor. nej fyfan min hals är paj så ska ta lite te nu. pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0