Onsdag

Hallå, först idag var det skolfoto, vet inte hur det blev, alla stog typ och kollade på mig fett pinsamt hatar sånt, sen skulle vi ta gruppbilden och då visade sig eftersom vi är så pass många i vår klass fick vi knappt plats.haha. sen vart det matte och et gick väl sådär måste plugga lite över helgen för vi har prov om en vecka. sen var det handel då fick vi fredagens case, och ni som inte vet vad case är ska jag föklara, det är som en helt vanlig uppgift ungefär eller man kan säga en problemlösning som vi ska utför på ett viss antal timmar. och eftersom vi behövde mer tid med det här så fick vi dagens handel lektion på oss som är bara en timme sen får vi tills 10 i 10 på frdag att göra det. veckans case var att göra en proukt och sälja den elelr göra och göra vi skulle hitta på en sen ska vi sälja den och berätta om den inför klassen , och vi gör en speciell plattång som har många bra funktioner som jag tror många tjejer vill ha på en plattång kan berätta om den mer sen när den är klar. sen slutade vi och då gick jag på stan med axel och nån ny kille från klassen en stund sen följde dom mig hem. så nu har jag pratat med tim och sagt grattis och allt för han fyller ju år idag , så ett STORT GRATTIS till han älskar dig baby<3 sen så käkade jag och kollade lite biljetter till helsingborg, blir kanske att ta tåget ner till helsingborg på höstlovet. vi ska även på retro tror jag det heter ett stort disco i danmark, sktit kul. ikväll blir det mest att ta det lungt plugga lite engelska som jag glömde i skolan haha, hoppas den finns på pogress. nu ska jag kolla klart på mina tvpogram som jag kollar på varje dag. KÄRLEK

Dagens outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0