Onsdag

hej hej, idag var det sovmorg till 9 sen var det gympa, lite jobbigt, men var inte med på allat för har ju fortfarande ont ryggen.sen så hade jag elevrådsmöte satt och pratade med chefen över våra rektorer om vad vi ville föbättra på skolan och så. sen så käkade sen gick jag och kelly på företagsmässan så nu har jag massor med godis hemma, och vattenflaksor.var nyss på bibloteket och lämmnade tillbaka mina böker så lånade jag en ny pirater hört att den ska vara bra, så står jag i kö till häxa och john-john så ska dit igen på måndag. ikväll blir det att fixa lite småsaker som vanligt ska vara ensam hemma ett tag för mamma ska fira mickes(mammas kille) pappa som fyller år. Så ska vara själv, får se vad jag gör.vad tycker ni om den nya designen nu då vart den bra? jag tycker den vart jätte bra. ne nu ska jag se på tv och bara ta det lungt. rökningen har faktiskt gått ganska bra idag. KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0