Söndag

hejhej, igår kväll var det okej, träffa mcket folk och jag,bella och olivia fick många pussar, hahah. drog vid kvart över tolv var så himmla trött, satte mig vid datorn och snackade med älskling och hade lite cam med han det hela slutade med att jag somnade med camen på vaknade en stund senare och stängde av datorn och somnade om, frga mig inte hur man lyckas somna framför datorn. idga blir det bara att slappa efter en lite party helg,
på torsdag blir det mitt älskade helsingborg, och få träffa min älskling blir även moppeträff i väla. nej nu blir det att käka ha det bra.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA ÅKERBLOM

ahaha ja fy fan va pussar vi fick ;) de va kul. puss på dig gumman, love uuuuuuuuuuuu

2009-09-13 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0