Start!

hej, nu var det dags att börja blogga igen, har gjort några försökt några gånger men har inte gått så bra men nu ska jag verkligen ta tag i det. Idag var det först skolan sen hem, träffade andy och jimmy utanför skolan så tog sälskap med dom så stötte vi även på david med :) det var roligt att träffa dom igen, var ju ett tag sen. nu blir det att ta lite musli och sen ska jag klippa och färga mammas hår. sen blir det en god kopp te och krypa upp i soffan och kolla på idol, sen blir det början på en ny bok "de försvunna" ska även tacka towe som fixat bloggen åt mig lite.

Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge.


Nu har jag klippt och färgat mammas hår, vart skit bra. nu blir det att sätta upp en hylla u rummet och fixa massor. köpte även skit snygga vaser eller vad man kan kalla det med skit coola motiv på för 10 kr st. nej nu ska jag fixa det sen blir det idol.
kärlekens krig segrar den, som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0