Tisdag

hej hej , förlåt för förra inlägget har man tråkigt på mattelektionen måste man göra nått. haha, nu är jag hemma ska snart göra en kopp te sen ska jag börja steka pannkakor, så himmla gott, just nu sitter jag och kollar på ellen , och jag har skickat 121 sms till kim idag, haha hon började så man måste ju forsätta att spama lite.idag ska jag duscha och städa som fan, mitt rum ska glänsa, och skönt med en halvtimmes sovmorgon i morgon, men kommer bli jobbigt på gympan men kul vi ska vara på feelgood och träna fan vad skönt. sen så har jag och kim kommit överens om att i morgon slutar jag röka! så är det bara kommer vara svårt men måste klara det nu, idag är det min sista dag som rökare, kim har klarat si i 4 dagar nu och då ska fan jag klara det. så från och med den 23/9-09 har inte jag några cigg på mig och jag röker inte heller så alla vet det nu. ja skolan var som vanligt hade först administration teori försov mig typ 10 minuter med, men men så har lite frågor jag ska svara på sen är det klar sen hade jag lunch äkligste maten så kim och jag gick hem till mig och åt nudlar fett gott, sen hade jag matte som ni redan kanske vet så vart det inte mycket gjort så ska ta hand om det i morgon. nej nu blir det te sen pannkakor, skriver mer sen. kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0