Tisdag

hej, idag var det skola som vanligt, har vart ganska slappt, hade först handeltiori det var tråkigt som vanligt, sen var det lunch pyttipanna var sådär. så hade vi ju typ 3 timmars hål som vi alltid har på tisdagar, fyfan vad hemskt och tiden rör sig knappt. sen hade vi matte det gick bra, men ligger efter så himla mycket, så blir att plugga på bussen till helsingborg och på fredag förmiddagen. ikväll blir det att bara ta det lungt som vanligt, ska snart dricka en kopp te så min hals kan bli bättre, och jag hatar men älskar ändå vädret, på morgonen är det skit kallt men sen när man går hem så är det jätte varmt, vet inte vad det är för fel. men man får väl njuta så mycket man kan på eftermiddagen. igår kväll träffade jag även saknade erica som kom hem från mallorca fick 2 fina armband, så tack gumman. sen så var jag och snacka med johanna en stund med sen hem och ta det lungt. ikväll blir det även ett varmt bad, ska bli riktigt skönt. nej nu ska jag göra te och kolla klart på top model sen kommer hells kitchen.

love / victoria svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0