Torsdag

hejhej, ber om ursäkt för att jag inte skrev nått igår men var upptagen.
Onsdagen: hade först skola gick bra som vanligt, sen hem och äta lite sen vart  det ett skönt bad och sen var det bara att städa och packa. sen vart et sköna sängen.
Torsdag: nu sitter jag på min hadel lektion och vi är 6 tjejer som ska göra en teater, skit tråkigt, jag ska vara en rånare haha. om 40 minuter blir det att äta skit fort med kim och johanna sen blir det att gå till bussen för att åka till älskade helsingborg. blir lite jobbigt med resan men har ju datorn och internet med mig så det kommer nog bli lungt, ska även försöka plugga lite på bussen den tar ju ändå 5 timmar så, hoppas bara att det inte är så mycket folk på bussen det orkar jag verkligen inte, ska även kanske sova lite på bussen tror jag är ganska trött, och nyss var jag ute och rökte med kim och johanna tredje gången nu jag får skäll av rekton för rökningen, han kommer alltid ut när jag är där vet inte varför just jag, jag är så himmla hungrig, måste äta fort med i skolan jag lovar att det kommer vara världens kö så jag inte hinner äta då blir det att springa in på hemköp och köpa en macka och en dricka så jag kan äta på bussen då för jag måste ha mat i mig kommer inte klara mig utan mat till halv fem. ne nu ska jag ägna mig åt våran teater bloggar lite på bussen kanske.

love is a battlefield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0