Torsdag

hej hej. sitter i skolan nu har lite engelska väldigt tråkigt.slutar om typ 2 timmar eller nått då blir det att dra sig hemmåt och städa klart rummet. blir att städa sen äta sen kolla idol som vanligt. skriver nog mer sen.

Hej, nu sitter jag hemma kom hem för ett tag sen från skolan, johanna och jag tog sällskap så var lite roligt. ska plugga lite snart sen blir det städa rummet. Jag måste städa jag får ut ilska genom det på nått sätt, är lite arg, men det är inget jag vill berätta om men kan ge en ledtråd det har med pojken att göra. Det var även brandalarm på skolan idag så hela klassen måste på coach tiden på onsdag och sitta kvar, tur att ronja och jag inte har så mycket kvar. I morg är det skolan har case att göra som vanligt så vet inte riktigt när jag slutar men om ni vill hitta på nått är det bara att höra av sig. Ska även blir en lång och skön dusch ikväll och te, som vanligt han inte läsa bok igår så får se om jag hinner med det idag, helgen är helt fri så bara att höra av sig, skulle kunna åka ner till helsingborg men det orkar jag nog inte. Kanske blir en helg med pappa. Just nu känns det inte bra eftersom tim och jag har lite problem, vill lösa det men just nu känner jag att jag inte har orken till att sitta och tjafsa. Nej nu blir det att städa ska även till netto och hand´la lite käk.

Gammal kärlek rostar aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0