bosses in my heart

hej!
jag tror jag är kär och har hittat perfekta killen. bosse heter han och han säger alltid ett slick sen är du fast!
ne skojar lite bara, men har vart med bella och ingrid en stund idag, jag vet ajag är sjuk men behövde komma ut lite, vi käkade bosses och snackade. nu ska jag lägga mig i badet, sen blir det städa städa och åter igen städa så bara dammet yr:)

dagens diss:
att jag saknar min klass!

dagens hiss:
vädret såklart och även att mina naglar har börjat växa, har inte itit på dom på 3 veckor nu


jag i 8:an


Kommentarer
Postat av: Yo-hannie :D

Vi saknar dig med vic!! Saknar ditt damp! Sluta på skopunkten och kom tillbaka helt!! :(<33

2010-04-13 @ 20:31:47
URL: http://johannatornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0