en tår faller

ville bara säga att jag är så lycklig.

sen jag börjat 1:an har jag fått så många nya och underbara vänner.

Jeremie: underbar kille som är en av mina närmsta har alltid kul med dig!

Kimie: en rolig liten tjej precis i min smak, har så jävla kul med dig och kan verkligen lite på dig gumman

Linda: en rolig tjej där med, tror vi är väldigt lika därför det uppstår mycket små konflikter mellan oss men vi tycker om varandra ändå!

Sara: en skit rolig tjej som man aldrig har tråkigt med fyfan hon kan f dem konstigaste ideer men även dem roligaste

sen så har jag kommit nära gammla vänner

josse: lite söt tjej som jag litar på in till 1000 vi kan gå i dagar och snacka med varandra om allt.

Emma: min egen lilla frisör, vi har 2 helt olika stilar men ändå passar vi så bra ihop

Towe: har vart så jävla tajta förut men gled isär men nu har vi hittat tillbaka till varandra och det är underbart,

Johanna: visst vi kan vara så jävla jobbiga mot varandra men vi har så jävla roligt

det jag vill säga med det här är att jag är så himmla lycklig över att ha er i mitt liv, det finns massor mer, men ni är det där lilla extra jag behöver.

satt och läste johanna,kimie och lindas bloggar och vart nästan lite tårögd när alla hade skrivit att dem saknade mig så mycket, jag kan säga jag saknar dem med som fan! men i morgon ska jag få träffa dem :)
 älskar er♥


Kommentarer
Postat av: kimie

PULLAN DÅ :D vick-dick is tha shit! <3

2010-04-17 @ 18:30:10
URL: http://kimies.blogg.se/
Postat av: linda

Aw, gumman då! Älskar dig min bitch <3

2010-04-17 @ 20:56:45
URL: http://[email protected]
Postat av: linda

Aw, gumman då! Älskar dig min bitch <3

2010-04-17 @ 20:57:11
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0