bapabapabapa

hej!
nu är jag hemkommen från lite äventyr:)
ne men jag gick upp kl 9 i morse duktig som jag är och gick till min gammla skola och hälsade på :) sen gick jag till min nuvarande skola, fats jag börjar inte förän i morgon:) men var tvungen att kolla in dom nya 1:orna ju hahh:D ne men vart med natta större del av dagen och dom har även renoverat skolan så den är skit fin nu:)

kom hem vid 3 typ så har ju varit hemma ett tag, men min låsas pappa fyller 51 idag så GRATTIS:) så hans mamma och pappa och hans dotter har vart här så vi har käkat lite tårta och sånt :) men nu ska jsg typ städa lite och fixa inför i morgon för då börjar jag skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0