late night

hallå där!
har varit lite upptagen för bloggen igåroch idag :P

men iaf igår så gick jag och fika med josse sen så strövade vi omkring utan några liv och träffade lite folk här och var :) sen så var vi med johan och hans kompisar innan dom skulle till ken ring och glo på han, sen så mötte jag johan vid 2 tiden och gick hem med han till han och sov, fast vi sommnade inte förän typ 7 på morgonen. för johan har tydligen beslutsångest så vi kollade på typ 6 halva filmer igår, kung fu panda kom väl på typ 4 gånger med :P HAHAHA, men sen sov vi men gick upp ganska tidigt.

men nu har jag vart hemma och gjort iordning mig för keep i loud som är ikväll ska dit med johan och några av hans kompisar sen blir det kelly och josse med :) så snart ska vo korka upp drickan och parta till det :) ska bara hem en snabbis:)
väntar på johan som ligger och sover vilken tjockis :)

hörs inatt !!


johan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0