Move your feet

hej! nu är jag hemkommen från skolan min, har haft UF hela dagen och för er som inte vet vad det är så är det när man startar sitt eget företag :)  så har suttit och gjort bloggen där man kan följa hur utveklingen går:) bra va så kolla den:)
http://purplegorillas.blogg.se

snart blir det att dra ut med philip, tim och danne och chilla och umgås :) det tycker vi om.

jag hoppas bara på att min linnea ska bli frisk så vi kan köra premiären på DUNDERTISDAG!
och det är jag och linnea själva som har kommit på, och vi sitter hemma hos mig och äter massor med godis och andra tjockisgrejer. hahah, jag äter nästan aldrig godis på helgerna så nån dag måste man ha sin tjockisdag :)
aja i morgon är det skola igen som vanligt börjar 10 och slutar typ 4 jobbigt:( men men sånt är livet. på lördag blir det party ohc på fredag hoppas jag ;)
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0