nollning

hallå där dålig uppis men har inte haft tiden till det!
nu ska jag berätta lite vad jag har gjort under dom senaste dagarna

Torsdag: jag hade nollning med dom nya 1:orna och det var jätte kul, och för er som inte vet vad det är så är det att dom som är äldre oftast dom som går i 3:an "nollar" 1:orna och det är mycket lärakännaövningar men 1:orna måste lyda 3:orna så det blir mycket ägg och annat skit. man skämmer ut 1:orna.


flyganfall: dom måste lägga sig ner och får inte resa sig förän vi säger till


Fredag: då var det ju min 17:års dag så vi var hur många som helst hemma hos min bästa vän josse och firade, kvällen var extremt rolig men det hände lite grejer som gjorde det dåligt men  det löste sig. så tack för alla grattis och en underbar kväll



Lördag: jag var först hemma hos bella och föra lite med några vänner och sedan vart det då stdsfesten, och åkte lite karusell och liknande en helt okej kväll, var sedan med johan och hans kompisar sen vid 4 tiden drog jag mig hemmåt.

Idag: jag har typ sovit hela dagen, men nu så sitter jag hemma hos johanna med natta och julia, och jag dygnar då, alltså jag ska vara vaken hela natten. och i morgon eller idag blir det ju så är det först skola sen blir det nollning med dom 1:orna, ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0