come on

hej! nu har jag äntligen fått mitt julov:) så himla skönt, sara sov hos mig igår, vi käkade pizza och sen första filmen vi såg var material girls men jag sommnade och då var kl runt halv 10 så vaknade jag vid halv 2 igen på natten och sara var fortfarande vaken och då la jag mig brevid henne och sommnade om sen så sov jag som en stock, jag kom upp helt perfekt i morse men det gjorde inte sara, det tog ett tag innan hon kom upp, men sen gick vi tillsammans till skolan.

ska snart börja fixa mig lite smått för att gå och ta en fika med oliva och bella som var typ 100 år sen jag umgicks med så hoppas på en rolig kväll, men nu ska jag kolla fejan sen blir det att fixa ´mig

peace!


gammal bild!

Kommentarer
Postat av: SARA.

var visst lite trött i morse, tur att din mor inte hällde vatten på mig tillslut ;)

2010-12-22 @ 23:35:50
URL: http://fyrkant.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0