nu kör vi igen!

ja hur många gånger har jag försökt att hålla min blogg uppdaterad, men nu ska jag verkligen försöka och ni ska gå dagens outfit och liknande det lovar jag, nu är även min praktik över så det kommer bli mer uppdatering och jag lovar ska verkligen försöka hålla det den här gången.

ja vad är nytt i mitt liv ? jag har fått ett jobb på min "praktikplats" och det är ju då resturang Plaza, och jag trivs jätte bra, men vill jobba mer än vad jag gör, för tillfället jobbar jag bara helger alltså fredagkväll och lördagkväll och hoppar in ibland när det behövs.

just nu så ska jag börja fixa mig sen bege mig mot skolan och vara duktig, måste börja ta tag i skolan känner jag.

snart är det jul med och det innebär julafton och massor födelsedagar eftersom halva min familj fyller år runt jul så blir det några födelsedagar.

på fredag kommer mormor och morfar med men jag jobbr hela helgen så kommer inte träffa dom så mycket, och på söndag fyller min bror 25 så kommer bli firande här hemma.

men nu ska jag fixa mig och bege mig mot skolan.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0