perfekt morning

hej! som ni vet så funkar ju inte min dator men nu har jag snott mammas för att unna uppdatera lite.

har varit på mellandagsrean och shoppat lite smått, så nu finns det lite nya saker till sommaren;)

hr varit med towe i 2 dagar nu och haft super mysigt, i söndas var vi med philip och alex och nån mer, och igår så var ja och towe på stan och shoppade sen på kvllen var jag med madhi och vi hade det jätte mysigt, har inte träffat han på typ 3 veckor, sen sov han över här och vi låg och pratade och drack cola typ hela kvällen och checka film :) men snart ska jag göra mig iordning och bege mig mot stan för att beställa en iphone åt mig :)
så nu blir det fixa sig.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0