galen kväll, men jag är en ängel

hallå, nu har jag kommit hem från partajet, vart inget drickande för mig idag hade ingen ork eller ekonomi till det, eftersom vill spara mina pengar till stockholm ;) iaf festen var kul till en början mn så spårade allt ut och 2 kompisar fick skjus hem av polisen, inte lika roligt, men men snackade med typ 4 olika poliser och samma historia om och om igen,

jag och gänget gick hem ,gick längst ågatan och så kommer en skit full kärring typ 40+ hon kunde knappt stå rakt så vi frågade om hon behövde hjälp, så vi hjälpte henne och ringa taxi och få hem henne, så det var dagens goda gärning.

men nu så börjar jag bli trött så ska kryppa ner under täcket och mysa med mig själv, och sova skönt. i morgon får man ser vad som händer slänger även in en bild på kvällens outfit ;)puss och godnatt


blir en bild på matte som hade dagens fest.


Kommentarer
Postat av: wictoria

fin din blogg blivit :)

2010-02-24 @ 17:43:05
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0