halv åtta hos mig

hallå sitter och kollar på halv åtta hos mig med mamma och micke, har sovit lite med idag fast jag slutade kl 10 idag haha. kollade även på prinsessan och grodan inte så bra som jag trodde den var så den får 6/10 men den var se duglig. har även pluggat matte till fredag kom igen nu kimie nu måste vi klara det här:)  haha det är bara jag och kimie som ska sitta på fredag med daniel , haha känenr mig lite taskig.  men men, nu tror jag att jag ska sätta på glee och städa min fina gaderob så det blir nån ordning på den ska försöka övertala timy att åka med mig till ikea och handla en klädhängare.nu ska jag städa gaderoben skriver kanske mer sen om jag inte sommnar då ;) pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0