praktik

Hallå, idag var det skola till halv 5 hade skit kul idag var mest att dampa runt med johanna :D var även på skopunkten som öppnade idag och kimie köpte skit snygga skor funderar på att köpa dom med ;) skyller på att det var jag som hittade dom kimie så dom är mina :D haha ne men det gör inget att ha lika dana. fick även min praktik där så är jätte nöjd kommer bli skit kul tror jag. i morgn ska jag med boutan? stavning iaf elevrådordföraren på nått på real vid 10 sen har jag prov vid 1 i skolan tror jag klarar eller hoppas iaf, nu ska jag typ plugga så jag klarar provet puss på er


Kommentarer
Postat av: wictoria

härlig bild!

2010-02-19 @ 09:23:19
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0