11/1

hejhej, nu är jag hemma från skolan och mamma står och lagar pannkakor så himmla gott, mums säger jag bara, skolan har vart rolig, har ju kärleksvecka så vi har inga vanliga lektioner, så hade lite föreläsningar idag sen vart det jepordy(stavning?) med klassen, skit kul. sen så träffade jag calle och carro och calle skjusade hem mig så snäll som han är. i morgon ska vi vara i nationernas hus och gör nått vet inte riktigt vad. fick se mitt nua schema idag, börjar 9 och slutar 10 varje torsdag lite onödigt tyccker jag men annars har jag sovmorgon varje dag. ganksa skönt. är ganska trött efter skolan men måste göra klart en uppsats till den 20 jan:) så kisses.

dagens outfit kommer senare.


utklädningsdagen i 9:an

Kommentarer
Postat av: Lina Lundell

3 år fyllda med minne har jag med er två alltså, verkligen!

2010-01-13 @ 00:06:42
URL: http://linakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0