2 januari

hejhej, nyår vart väl inte så jävla bra, åkte först till nån fest som tydligen skulle vara men det var ingen så vart att ta tåget till glumslöv ist och startade en liten fest hos tm, det var chill sen drog vi ut och smällde massor raketerdet var skit fint för vi såg ända bort till danmark och det var skit fint. sen drog vi in igen men jag var inte ett du pepp på att supa så efter tolvslaget emn champange och allt så var jag skit trött så lade mig och kolla på film, men sen vid typ halv 2 tiden eller nått vart det bråk och skit så jag sa att alla kunde dra, men en onykter tim sa nee dom ska vara här till kl 7 i morgon bitti, jag bara fuck offf. sen så börja tim och jag tjafsa, men allt är bra nu. 3 dagar kvar sen är det ett halv år mellan mig och älskling <3 blir nog middag och bio;) ne nu ska jag dra ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0