bloggen under kontroll

tjenis, nu sitter man då i sin säng som vanligt, ska försöka bättra mig på bloggen med dagens och allt, lovar :) väntar på att PH ska börja så man kan kolla på nått bra, men börjar om typ en kvart så det är bra. i morgon går man då till kl 5 jobbigt men klarar nog mig bara jag har min underbara vänner i skolan :) just nu håller Linda på att fixa min blogg så tack till henne. håller på att lägga in lite bilder från andra datorn så blir nog lite bilder nu som ni kan njuta av.

typ 7:an





8:an




9:an

hittade inte så mkt bilder men det kommer mera men nu har ni några puss :)

Kommentarer
Postat av: Lina Lundell

saknar dig med vic! var otroligt kul att va med dig i fredags, det får vi göra om :)<33

2010-01-25 @ 23:31:01
URL: http://linakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0