helgen

hejhej, dålig uppdatering som fan jag vet men det ska bättras nu när skolan börjar. i torsdags natt kom jag och tim hem till mig och sommnade med en gång, gick up vid halv 8 och halv 9 var det skola, fyfan vad jobbigt plus att vi hade vanlig skoldag och vi slutade kvart i 5. så kelly snäll som hon är ringde och sjuktanmälde mig så jag vara hemma vid halv 10 igen. fredagen kom jag inte ens upp ur sängen så vart ingen skola heller :P haha, men då vart det simhallen sen chill på kvällen bara. på lördag gjorde vi inget på dagen bara tog det lungt och mysde med varandra, sen vart det fest hos emma, det var helt okej där, kom hem och sommnade. tim åkte idag vid 2 tiden saknar han redan :( i morgon är det skola, men har inga vanliga lektioner för vi har kärlekstema i skolan hela veckan. nu ska jag kolla på the hills igen. pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0