i´m a rockstar

tjenis på er alla, sitter i min sköna säng, har längtat efter den hela dagen, har käkat lite nu och spelat lite sims, men pallade inte mer har världens huvudvärk igen , det är nog för att det är så kallt får typ hjärnfrossa och när den tinar får jag ont i huvudet, haha ne då. men har bestämt mig för att jag ska köpa en ny kamera, ska försöka övertala min pappa att köpa en systemkamera eller nån bra iaf :D då kommer det bli mycket med bilder.  ne nu blir det tv och sova snart tror jag så min huvudvärk försvinner och jag blir pigg till skolan i morgon, juste det i morgon kommer polisen till skolan och ska prata, haha, idag var det en bög haha :P ne nu ska jag inte störa mer pusseeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0