look at my kingdome

hejhej, jag vet att jag är så jävla dålig på att uppdatera, men har inte haft datorn i skolan för vi har inga vanliga lektioner och sen när jag kommer hem sommnar jag bara, men ska försöka ändra på allt lovar! igår då var det föreläsning av han som är med i granfejden inte den flintskalliga :P haha sommnade lite sen så hadejag världens migrån och mensvärk så gick hem vid tolv och sommnade vid typ 3-4 men ska försöka hålla mig vaken, funderar på att sätta mig och spela sims lite gran det är så kul. var även på nya munken idag och marknadsförde, var skit porrigt eller hur oscar ;) haha. nu ska jag spela sims :D

berätta hur jag kan föbättra min blogg :)


vill ha sommar och helsingborg

saknar nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0