Samanfattning

tänkte berätta om min helg nu eftersom jag inte har uppdaterat nått typ.

fredag: skolan först sen hade jag omprov gick nog inte så bra. sen hämtade timmy och kjella mig så åkte vi och kolla på fotboll.

lördag: åkte och handla med mamma och micke och åt min andr glass för iår :) sen så vart det fotboll med emma igen, hahah. sen träffade jag jeremie och åkte åp nån tråkig fest i lambohov, men drog nästan med en gång, sen så drog jag jeremie, kelly, milotte och några fler och käka lite sen gick jag hem och kollade film.

söndag: idag har jag inte gjort nått, ska sätta mig och plugga. får se hur det går, haha. ne nu ska jag kolla lite tv sen blir det plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0