skolan

hej hej , sitter i skolan nu med linda kim och johanna :) sitter och chillar bara lite gran börjar om 20 min har branch och produktkunskap. låter inte så kul men men slutar halv 5 idag sen blir det att gå till hamlet med johanna sen :)

gårdagen då. slutade 10 så gick hem en stund sen vart det stan med mamma köppte 2 skjortor, 2 lånärmade tröjor en somrig klänning en kofta och 2 linnen, visar allt sen. var även på hamlet. men carola var inte där sen vart det öppet hus på kvällen, idol calle var ju där så vart lite autografer och bilder:) sen drog jg hem och chillade med tv:)

dagens facelook + min nya klocka, även nya skjorta

linda och jag

kissie nr 2

jag kimie linda och calle


så det får räcka med bilder pussen♥


Kommentarer
Postat av: linda

mycket fina bilder må ja säga ;o

2010-02-01 @ 09:46:28
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0