victoria är duktig

idag har jag varit jätte duktig vet inte när jag vaknade men kanske vid 12 tiden gick upp och tog bort alla påslakan och gick ut och skakade om allt som fanns:) sen stoppade jag in massor i tvätten och nu har jag bäddat rent i soffan, så skönt ;) tror inte det händet nått ikväll, blir nog en bra film eller nått:) har inte orken att göra nått, saknar faktiskt linköping:( alla kompisar och sånt :( men kommer ju hem snart ;) eller jag kommer hem samma dag som vi börjar skolan ;) kommer hem kl halv 4 på natten då blir det hem och sova sen till skolan vid halv 9 eller nått :( jobbigt jobbigt. ne nu ska kjag sätta på nån film och kanske ta en liten tupplur ;) lovee♥


vad tycker ni om att jag ska byta design igen ;)


Kommentarer
Postat av: towe

saknar dig gumman! måste ses när du kommer hem.. förlåt för nyår om jag störde, ser nu när jag läste att du och tim hade bråkat.. HÖR AV DIG SÅFORT DU KOMMER HEM! älskar dig :)

2010-01-05 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0