falkenberg her i come

hallå, sitter just nu i mitt rum och chillar inför den långa bussresan:), ska åka ner till mina kusiner några dagar och shoppa lite och liseberg:) allt jag hoppas på nu är att jag hinner se första halvleken av fotbollen, efetr somd et är tyskland som skör måste man stödja sitt land hahah :D för er som inte vet så är jag tysk:D har även vart i tinnis med towe en sväng, träffade även på familjen åkerblom. såg lite roligt ut eftersom man inte får bada med tatueringen så fick jag ha armen uppe i luften :P hahah, det är lite ömt fortfarande men annars bra:) fått många komplimanger om att den är jätte fin:) men nu ska jag packa ner det sista och röra mig mot bussen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0