Ullared

hallå där dålig uppis vet det!

Onsdag: igår så åkte jag ju till mina kusiner i falkenberg, hade damp på bussjäveln, för först var den försenad i 20 min sen fick vi stå i bilkö i 20 min sen så typ funka inte växellådan så fick byta buss i jönköping, så missade första halvlek av matchen, tyskland förlorade ju tyvärr men dem kämpade bra.

Torsdag: idag så har jag och mamma vart i ullared och köpt massor grejer, vart 3 par leggins, 3 linnen 2 tröjor, ett par mjukisbyxor, 2 BH:ar typ 15 par strumpor 8 par trosor 2 par kortbyxor perfym, godis och lite sånnt så nu har jag lite nytt till gaderoben:) ikväll blir det väl att dra ut med matte och chilla:) har precis ätit min ingifta mosters hemmagjorda vårrullar så jävla goda, hon har även visat mamma hur man gör så vi kan äta det hemma med :) men nu blir det att chilla och prova alla kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0