bad victoria

hej, jag vet att det har varit dålig uppdatering men ska försöka bättra mig PRAKTIKEN: okej, jag har ju praktik nu i 3 veckor 9,10 och 11 på skopunkten i stan så det är bara att komma och hälsa på mig, jag jobbar nu 10-18 varje dag,därför det har vart lite dålig uppis med. iaf jag trivs men det börjar blir lite tråkigt flyttar runt skor och packa upp nya skor, men håller iaf reda på skomodet, och dom har riktigt snyga skor så blir nog att shoppa skot där snart. men i morgon blir det ingen praktik för jag är skit förkyld, så har varit en jobbig dag, men fick sluta vid 4 redan så det var skönt. KÖRKORT: ska nämligen till ingelas tror jag och fixa mitt lämp i morgon, måste nämligen ta tag i det där nu så jag kan börja övningsköra. tror ni jag får ett körkot sen eller tror ni jag kommer med i pogrammet sveriges värsta bilförare ? vad tror ni? nu blir det knarka lite tabletter sen sova en skön sömn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0