chill

hejhej, idag så börjar jag igentligen 10 över 9 men har prov i naturkunskap som jag inte pallar göra alls så blir sovmorgon till kl 13:20 skönt! slutar 5 idag då inte så skönt, men har estetisk verksamhet sista lektionen och jag tror vi kommer få stort IG på vårat projekt, vi ska ju göra en film men har inte ens börjat och den ska vara klar veckan efter påsklovet och johanna är ju i egypten, komemr sakna mitt lilla colatroll :) aja ska snart lägga mig i badet och se klart seson 2 av oc :)

igår så fixade jag mina naglar ju, jag biter på mina så har knappt några såhar en fråga till er.

tycker ni det är fint med lösnaglar ?


en iten somar bild från förra året då alla 9:or skulle till stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0