O.C

hallå, vet att jag lovade att uppdateringen skulle blivit bättre redan igår, men fick lite förhinder, men nu köra jg påt igen.

Tisdag: hade praktik som vanligt, men fick sluta redan vid halv 5 för då åkte hela familjen( förutom mamma) till farfar som fyllde 83 så grattis till han :) var hos farfar ett tag och åt tårta och lite sånt, sen så åkte jag till ikano och skulle täffa emma, men hon var så himla seg så gick in på IKEA och handlade min efterllängtade klädhängare :)sen skulle emma köpa nya fotbollskor eftersom talbodda if fick rabatt igår så var vi där sen vart det bussen hem :) emma följde med ett tag och det slutade med att vi möblerade om rumet lite :)

Onsdag:idag var det praktik, men vid halv 1 tog jag min lunch sen vid 2 hade vi föreläsning om hu det är att jobba på bank, var där i ungefär 20 min sen drog jag hem för jag fick typ värdens migrän. stannade och pratade med johanna lite sen har jag bara legat hemma och kollat OC, kollar ju om serien från början::) ska städa mitt rum lite och så med :)

Torsdag: praktik som vanligt, sen är det möte men det är hemligt det får ni veta i morgn ;)

Fredag: angels delight med jeremie :D

Lördag: kanske fest hos linda :)

Söndag PLUGG!!!

så ser min vecka ut så har det bra slänger in lite bilder sen på nyinköpta saker och lite sånt :)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

på fredag träffar du emelie hans tjej isf ;)

2010-03-17 @ 21:50:52
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0