plättar

hej hej , nu liggerjag i min säng och har ätit typ 30 plättar, fett gott, tror jag ska gå ut med nea en stund och ha lite skojigt,  måste plugga matte med fyfan asså :( men gert hjälpte mig lite idag så hoppas jag klarar provet i morgon:)

Vecka 13
måndag: först skola sen praktik
tisdag: praktik sen skola
onsdag :praktik
Torsdag: skola
Fredag: inget planerat
Lördag: inget planerat
Söndag: mickes föräldrar+dotter+pojkvänn till henne och mina bröder kommer och käkar så blir fullt hus :)

har fått reda på den 6 juni blir det att åka till falkenberg för min gammlamormor hon är 97 år nu och hon har precis sålt sin lägenhet och fick några miljoner för den så det ska bli ett stort släkt kalas där alla ska få pengar och så. och jag är så glad för att få träffa min gammlamormor för hon är så gammal och det kan vara sista gången jag ser henne, men det får vi inte hoppas. men nu ska jag ut och gå bort fettet från plättarna med emmafemma och inte har en penna :P haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0