Pulka

hej hej, idag var det ju som sagt valla som gällde, kom dit vid halv 10 tiden kanske och kollade på vår matte lärare gustav som åkte som en galning, josse och jag gick upp för backen och åkte på en soppsäck gick inte så bra den gick sönder haha :D sen kom milotte och kelly så tog med milotte upp och en liten pulka, slutade med att vi åkte i allvärdensfart och kom till en hopp och flög upp 1 meter i luften och sen landade, alla stod och garvade även folk som inte var från vår skola, har skit ont i rumpan nu och i ryggen :( men men, sen vart det tipspromenad gick nog inte så bra men men, sen vart det grillad körv skit gott. sen började bli väldigt kallt så gick och klappade getterna och kaninerna:)

kl 12 slutade vi för dagen och josse och jag orkade inte vänta typ 7 minuter på bussen så vi gick från valla till stan :P sen kom vi hem till josse, jag käkade glass och sen så sommnade bägga två på soffan jag liggande josse sittande:)

men nu ska jag köpa melon :) puss


jeremie the black sheep :) mer bilder kommer :D

Kommentarer
Postat av: Wictoria

nu har jag fixat det ! :)

2010-03-10 @ 20:20:43
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Wictoria

grattis till vinsten på en röst

2010-03-14 @ 16:00:46
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0