serier

HALLÅ!
har presic kollat på hela serien "livet enligt rosa" underbar serie jag kommer ihåg när man var så liten som dom och allt var typ precis som hon tänkte. har även kollat rena rama rolf, gammal serie men en bra, snart blir det sunes jul, skit bra serie. alla pratar om det nya Tv pogrammet cougertown det är så jävla bra men jag har redan sett klart hela serien :( det är så tråkigt. förut så satt mamma och jag och pratade om min bror när han fyllde 18 det var ett bra teg sen ungefär 6 år sen, men fyfan vad jag sitter och skrattar åt det än idag.

vi åkte till tyskland och bodde på ett fint hotell och allt, sen gick vi in på våra rum efter en dag på stan och skulle göra oss iordning för fira broder på en resturang. så smart som mina föräldrar är så låter dom mig dela rumm med mina bröder inte smart :P iaf sen så lägger jag mig och kollar på tv (men fattade ju inget allt var på tyska) men då fick min yngsta bror andreas för sig att han skulle kolla porr bara för att retas, och jag var väldigt bestämd och envis när jag var liten, så jag vart jätte arg och börjar slå honom. och han kastar fjärkontrollen i huvdet ¨på mig och slängde ut mig i korridoren. jag satt och grt i typ 2 timmar kom inte ut på stan förän typ 23 på kvällen, haha fan vad jag garvar åt det idag.

iaf nu ska jag bara chilla med datorn i knät, och sen som sagt blir det sunes jul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0