sorry

hejhej, jag vet att jag lovade en bättre uppdatering men har inte haft tid.

Toresdag: jobbade från 10 till18 gick bra, sen så hade jag möte på strandgatan 2.

Fredag: sista dagen på praktiken, det gick bra och som tack fick jag välja ettpra skor vart röda converskopior :) sen så var det hem och packa sen hem till sara och hämtar skor sen hem till ronja och fixa sig:) sen bar det av till angels delight där jag jobbade som värdinna, det var kul men var väldigt trött, gick hem vid kanske halv 2 tiden, gick med streggan en bit så träffade han sin kompis som skulle skjusa oss, men påvägen träffade vi lisa och natasha ¨som hade missat sin sista buss så vi skjusade dom sen hem och sova.

LÖrdag: vet inte riktigt vad som händer idag, blir nog josse :) men nu ska jag sätta igång med att städa mitt rum och kolla klart på första sesången(stavning) av OC:)

skriver mer sen kommer nog lite bilder på alla skor jag har köpt dom senaste dagaena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0