40 sannigar om mig

1: jag kollar fortfarande på disney filmer
2: jag kan inte se skräck film själv
3: jag har väldigt kort stubin
4: jag kan sova hur mycket som helst
5: jag älskar olika klädstila
6: jag älskar mycket färger på kläder
7: min favorit färger är blå och lila.
8: jag hatar att klippa mig
9: jag får fräkna när jag solar
10: jag bränner mig lätt när jag solar
11: jag använder nästan aldrig smink
12: jag älskar att leka med ögonskuggor
13: jag är typ glassberoende
14: jag måste sova med tv eller film på annars kan jag inte sova om jag inte är jätte trött
15: jag kollar nästan jämt på film eller tv
16: ibland får ajg perioder då sitter jag och spelar sims 3 hela tiden
17: jag använder nästan aldrig örhängen
18: jag har percing i naveln
19: jag  älskar att kolla på serier
20: jag älskar att skriva:P
21: jag sover nästan aldrig över hos nån( bara josse)
22: jag hatar mitt hår
23: jag hatar att slösa pengar
24: jag har haft sex på några av dom konstigaste ställerna
25: jag röker
26: jag är igentligen bra i skolan, men har ingen ork
27: jag hatar dunkuddar
28: jag älskar höga och smala klackar
29: jag älskar skor
30: jag är ofta på damp humör
31: jag äslakr att reta johanna
32: jag älskar att ha mjukisbyxor
33: jag sover hällre på soffan hemma än i min säng
34: jag äter nästan alltid mat
35: jag biter på naglarna
36: jag tröttnar lätt på människor
37: japp är den godaste chockladen
38: jag red när jag var liten
39: jag kollar alltid på film när jag badar
40: jag vågar inte sova med min balkongdörr öppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0