happy!

hej!
jag sitter fortfarnade upp kan inte sova men min huvudvärk är tillbaka nu så ska försöka sova nu, satt bara och tänkte på att mitt liv har faktiskt börjat gå bättre just nu.
förra månaden mådde jag verkligen inte bra psykiskt asså, därför skötte jag inte solan och gjorde lite som jag ville utan att tänka på konsekvenserna, men nu känner jag att mitt liv har börjat ordna upp sig igen, jag har fått ett jobb som jag trivs på, jag har börjat boka av mina sena inlämmningar, och rökningen minskar, det enda negativa är att jag är förkyld, men det går över. i morgn blir det praktik med ericha :)
men nu ska jag inte sitta och skriva om mina framgångar, god natt !
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0