Lite om mig!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
det blir ganska ofta eftersom jag ligger ofta i min säng och har en spegel mittemot
Gnälla: ibland  
Skrika: kanske blir lite väl ofta ibland.
Sova: jag är en natt människa men ja det gör jag
Ha ångest: det händer väl?
Drömma mardrömmar: ja nån gågn ibland 
Drömma sexdrömmar:
händer väl ibland
Ta droger: nej, har aldrig gjort kommer aldrig göra 
Försöka vara annorlunda: haha jag behöver inte försöka jag är annorlunda 
Klä dig i svart: ibland händer det att jag är helsvart men inte ofta. 
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja
Röka: absolut
Ha sex: ja
Ljuga: händer väl
Hata folk: nee
Lita på folk: ja

VEM:
Saknar du:
alla mina nära och kära
Vill du döda: min far  
Rörde dig sist: ericha
Vill du slå: min far 
Kysste dig sist: juan
Vill du kittla:
josse
Kramade du sist: ericha
Vill du prata med: josse och natta
Skrek du på sist: mamma
Vill du vara som: ingen
Sårade dig sist: min pappa 
Vill du bli galet full med: Josse
Gjorde dig riktigt glad senast: ericha
Fick du sms från senast: towe.
Ringde dig senast: johanna
Är vackrast på jorden: det finns många 

HAR DU:

För många vänner: man kan inte ha för många vänner
Förföljelsemani: och det är?
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: det säg att jag har det, men ingen som finns ännu
Någon fysisk sjukdom: ryggproblem?
Brutit några ben: nej
Några piercings: i naveln och haft medusa en kort stund
Egen dator: självklart
Bra självförtroende:
ja eller beror på
Kysst någon: självklart
Haft sex: ja  
Köpt kondomer: ja
Tagit nakenbilder: inga bilder på fittan kanske men ..
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: yes
Stulit någonting: ja 
Lämnat landet: yes
Tuttat eld på nått: haha yes
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du:
 som normala människor  
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer, men oftast hallå
Fördriver du tiden: filmer/serier 
Mycket pengar har du: just nu så har jag runt 200 kr 
Tjänar du pengar: jag har extra jobb på resturang plaza
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: ibland
Många stör du dig på: det beror på läget 
Ofta träffar du din familj: min mamma träffar jag varje dag, förutom på senaste tiden
 
TROR DU:
Att du kommer bli något: hoppas på nått 
På gud: nej men är kristen 
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: säger bara en sak, antingen älskar du mig och du kan du stanna, eller så hatar du mig då kan du dra åt helvete 
På ett liv efter detta: ja
Att fiskar kan tänka: ja
Att du kommer leva länge: ja


Kommentarer
Postat av: SARA.

du får uppa lite vicke ! :D

2010-12-15 @ 00:22:11
URL: http://fyrkant.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0