Plaza

hej! nu har jag ingen skola på 4 veckor utan jag har praktik och den började idag! det var lite pirrigt i börna och så, men sen så vart det roligare och roligare. towe har även vart på besök idag för det fanns inte så mycket att göra i början. men jag kommer även vara i skolan 2-3 dagar i veckan och plugga igen lite saker.
jag börjar halv 5 till 10 varje dag utan lördag och söndag då, så kom gärna in och hälsa på mig.

det värsta med att börja sent är att man ställer om dygnet så blir svårt att sova på nätterna:(
i morgon blir det ingen skola känner jag, utan i morgon blir det att ta det lungt och sen praktiken då.
men nu ska jag försöka sova så jag inte sover bort hela dagen i morgon!

P.S ny design ska komma upp inom kort!


en trött victoria!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0